Praca: Specjalista ds. zamówień publicznych


STRAŻ MIEJSKA RZESZÓW
Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/4082
OBOWIĄZKI:
Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych:a.znajomość procedur przeprowadzania postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,b.sporządzanie dokumentacji niezbędnej w procedurze udzielania zamówień publicznych,c.przygotowanie ogłoszeń i informacji wymaganych prawem do zamieszczania w odpowiednich publikatorach,d.udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji z postępowania,e.sporządzanie planu zamówień publicznych i planu postępowań oraz ich aktualizacja,f.sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych przekazywanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,g.prowadzenie rejestru umów sporządzonych na podstawie przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,h.bieżące monitorowanie zmian w przepisach dotyczących zamówień publicznych,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1.Wymagania niezbędne:a.posiadanie obywatelstwa polskiego,b.znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych,c.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d.brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,e.wykształcenie wyższe o profilu prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym.2.Wymagania dodatkowe (preferowane podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):a.znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze do niej oraz dyrektywy klasycznej 2014/24/UE,b.min. 3 letnie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,c.bardzo dobra znajomość funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,d.praktyczna znajomość procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych w jednostce samorządu terytorialnego,e.biegła znajomość obsługi komputera,f.mile widziana znajomość obsługi archiwum zakładowego,g.umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,h.umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku a.zakres obowiązków na stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,b.zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowyc.praca w wymiarze 1 etatu, na podstawie umowy o pracę,d.w Straży Miejskiej w Rzeszowie funkcjonuje wewnętrzna procedura zgłaszania nieprawidłowości i naruszeń.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

URZĄD MIASTA RZESZOWA

Podinspektor w wydziale zamówień publicznych

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

•przeprowadzanie postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie...

Opublikowano: 2025-10-20

URZĄD MIASTA RZESZOWA

Podinspektor w wydziale zamówień publicznych

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

•przeprowadzanie postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie...

Opublikowano: 2025-10-12