ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/4765
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1.Prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami szkoły ruch kadrowy:1)zapotrzebowanie i nabór pracowników, informacja o wolnych stanowiskach pracy, 2)prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły zgodnie z przepisami prawa,3)ewidencja i kierowanie pracowników szkoły na badania wstępne, okresowe i profilaktyczne oraz do celów sanitarno-epidemiologicznych,4)czuwanie nad aktualizacją ww. badań,5)ewidencja szkoleń z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników szkoły,6)czuwanie nad aktualizacją ww. szkoleń,7)sporządzanie i wydawanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i innych druków kadrowych,8)zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników i członków ich rodzin,9)prowadzenie ewidencji PPK i współpraca z instytucją obsługująca PPK,10)zmiana i ustanie stosunku pracy,11)prowadzenie kadr przy użyciu komputera i profesjonalnych programów, w sposób zapewniający ochronę danych przed niedozwolonymi zmianami, uszkodzeniem lub nieupoważnionym rozpowszechnianiem.2.Wynagrodzenie, nagradzanie, awansowanie i opiniowanie pracowników,1)naliczanie dodatku za wysługę lat,2)naliczanie godzin ponadwymiarowych dla pracowników pedagogicznych, tworzenie pism w zakresie godzin ponadwymiarowych, 3)nagrody jubileuszowe,4)nagrody z okazji Dnia Edukacji Narodowej,5)dyplomy, listy i podziękowania.3.Urlopy pracownicze, kary1)dokumentowanie wszelkich urlopów pracowniczych, szkoleniowych, bezpłatnych, opieki nad chorym członkiem rodziny itd.,2)prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracyjno obsługowych, (listy obecności, kartoteki czasu pracy, karty urlopowe),3)dokumentowanie absencji chorobowych pracowników szkoły,4)sporządzanie i ewidencja delegacji służbowych pracowników,5)kary porządkowe i dyscyplinarne pracowników.4.Awans zawodowy nauczycieli1)czuwanie nad terminem stażu, przerwy i przedłużenia stażu,2)rozstrzygnięcia i wyjaśnienia w sprawach awansu zawodowego nauczycieli,3)sporządzanie wszelkich dokumentów dotyczących awansu zawodowego.5.Nagrody i odznaczenia 1)prowadzenie ewidencji odznaczeń państwowych i resortowych,2)ewidencja nagród Ministra Edukacji Narodowej, 3)sporządzanie pism, wniosków, dyplomów, listów i podziękowań.6.Prowadzenie sprawozdawczości dla organów administracji publicznej1)przygotowywanie sprawozdań dla GUS dotyczących spraw kadrowych 2)przygotowanie sprawozdań, wyliczeń, wykazów dla jednostki nadrzędnej oraz innych jednostek administracji publicznej.7.Wprowadzanie danych organizacyjnych szkoły dotyczących pracowników i kadry pedagogicznej do Systemu Informacji Oświatowej.8.Przyjmowanie interesantów (gdy wymagają tego okoliczności).9.Sporządzanie i aktualizowanie regulaminów wewnętrznych jednostki w obrębie swojego działu oraz regulaminu wynagradzania.10.Przygotowywanie akt do archiwum z zakresu prowadzonego stanowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami.11.Współpraca z wicedyrektorem odpowiedzialnym za arkusz organizacyjny szkoły.12.Wykonywanie innych prac związanych z bieżącą działalnością szkoły zleconych przez dyrektora szkoły.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne (formalne):-posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;-posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;-brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;-posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne i co najmniej 2-letni staż pracy na podobnym stanowisku;-ma nieposzlakowaną opinię -posiada stan zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. kadr4.Wymagania dodatkowe (preferowane - podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):-praktyczna znajomość zagadnień kadrowych (minimum roczna praktyka w obszarze administracyjno - kadrowym lub płacowym);-dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, oświatowych i samorządowych oraz Karty Nauczyciela RODO; -biegła znajomość pakietu MS Office, programu płacowo - kadrowego (VULCAN), programu SIO, programu sprawozdawczego GUS;-samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Miejsce pracy:Rzeszów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 806 do 5 900 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie