Praca: Pracownik biurowy- staż


Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Pracownik biurowy- staż
Miejsce pracy: Krosno
Numer: StPr/25/0589
OBOWIĄZKI:
Pozanie programu "Komornik". Zakładanie, rejetracja akt, porządkowanie dokumentacji, archiwizacja. Sporządzanie pism, poznanie procedury ściągania należności. Przyjmowanie stron.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Krosno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Pracownik biurowy- staż

Lokalizacja: podkarpackie / Krosno

Obsługa interesantów, udzielanie informacjiprzygotwywanie ofertwyszukiwanie informacji. Bieżące prace biurowe w zakresie pośrednictwa...

Opublikowano: wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Technik prac biurowych

Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg

Technik prac biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Opublikowano: 2025-06-28

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Technik prac biurowych

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec

Obsługa Klienta, przyjmowanie zgłoszeń od interesantów, prowadzenie Fb, Instagrama, przygotowywanie rozliczeń wycieczek, programów...

Opublikowano: 2025-06-28

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Pracownik biurowy - staż

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

uczestnictwo w czynnościach kontrolnych i inspekcyjnych, uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, uczestnictwo w...

Opublikowano: 2025-06-28

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Pracownik biurowy/menager hotelu i restauracji

Lokalizacja: podkarpackie / Królik Polski

- rozmowy z kontrahentami, partnerami i wykonawcami;- organizacja pracy personelu hotelu i restauracji;- obsługa rezerwacji;-...

Opublikowano: 2025-06-27

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Pracownik biurowy- staż

Lokalizacja: podkarpackie / Krosno

zgodnie z programem stażu:- pomoc w rejestrowaniu spraww systemie informatycznym;- segregowanie pism wpływających z biura podawczego;-...

Opublikowano: 2025-06-27