1) Bieżące aktualizowanie Karty zadań dla poszczególnych pracowników w uzgodnieniu z Sekretarzem Gminy.2) Załatwianie spraw wynikających z Regulaminu pracy pracowników Urzędu.3) Prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu, przygotowanie poczty dla Wójta Gminy oraz rozdział jej na poszczególne stanowiska pracy.4) Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.5) Prowadzenie rejestru godzin nadliczbowych i rejestru wyjść w godzinach służbowych.6) Prowadzenie dokumentacji z zakresu gospodarki etatami i funduszem płac w Urzędzie w porozumieniu z Sekretarzem Gminy.7) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu szkolenia pracowników.8) Przygotowanie projektów, zarządzeń i decyzji Wójta w zakresie spraw organizacyjnych Urzędu oraz dotyczących powołania i działalności jednostek organizacyjnych podległych Radzie Gminy.9) Obsługa narad Wójta z pracownikami Urzędu w zakresie:a) szkolenia samodoskonalącego pracowników,b) okresowych odpraw instruktażowych.10) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z:a)zawarciem umowy o pracę,b) awansowaniem, przeszeregowaniem,c) nagradzaniem i karaniem pracowników,d) prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,e) przygotowanie dokumentacji w związku z powołaniem, zaszeregowaniem i odwołaniem dyrektorów, kierowników jednostek organizacyjnych.11) Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych.12) Obsługa centrali telefonicznej, faxu, poczty elektronicznej.13) Wysyłanie korespondencji Urzędu.14) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej na terenie gminy.15) Wykonywanie zadań z zakresu ewidencji działalności gospodarczej poprzez wprowadzanie wniosków do CEIDG.16) Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia na miejscu, poza miejscem sprzedaży oraz w czasie organizowanych zabaw.17) Naliczanie i prowadzenie ewidencji wnoszonych opłat za sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych przez podmioty gospodarcze.18) Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.19) Koordynacja prowadzonych kontroli w zakresie przestrzegania warunków sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych.20) Przygotowanie opinii do decyzji o cofnięciu zezwoleń w przypadku naruszenia sprzedaży alkoholu, nieletnim i nietrzeźwym lub zakłócenia porządku publicznego w miejscu sprzedaży alkoholu lub w najbliższej okolicy.21) Koordynowanie działań podejmowanych interwencji w stosunku do osób prawnych i fizycznych łamiących ustawowy zakaz reklamy alkoholu.22) Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych.23) Potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnianie profilu zaufanego ePUAP.24) Współpraca w redagowaniu stron internetowych. 25) Prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt.26) Prowadzenie dokumentacji w zakresie BHP w Urzędzie Gminy.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera i programów komputerowych (programy Word,Excel)
Wymagania inne:Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:1) praca na piętrze w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki,2) wymiar czasu pracy - pełny etat (8 godzin dziennie), 3) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6%.
Miejsce pracy:Harasiuki
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 700 PLN