Praca: Lektor języka angielskiego


Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Lektor języka angielskiego
Miejsce pracy: Samoklęski
Numer: StPr/25/0708
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie zajęć językowych języka angielskiego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: filologia angielska
Uprawnienia: Otwartość
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Samoklęski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

AllRight

Online English teacher for kids with Polish language

Lokalizacja: podkarpackie /

Why All Right? Flexible working schedule, which you choose on your own: full time /part-time/ on weekends only Stable and competitive...

Opublikowano: 2025-08-18

Klient portalu Praca.pl

Lektor języka angielskiego

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Prowadzenie ciekawych i angażujących lekcji języka angielskiego, Dostosowywanie metod nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów,...

Opublikowano: 2025-08-04

Klient portalu Praca.pl

Lektor języka angielskiego

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Prowadzenie ciekawych i angażujących lekcji języka angielskiego, Dostosowywanie metod nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów,...

Opublikowano: 2025-08-04

Klient portalu Praca.pl

Lektor języka angielskiego

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Prowadzenie ciekawych i angażujących lekcji języka angielskiego, Dostosowywanie metod nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów,...

Opublikowano: 2025-08-04

Klient portalu Praca.pl

Lektor języka angielskiego

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Prowadzenie ciekawych i angażujących lekcji języka angielskiego, Dostosowywanie metod nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów,...

Opublikowano: 2025-08-04

Klient portalu Praca.pl

Lektor języka angielskiego

Lokalizacja: podkarpackie / Kolbuszowa

Prowadzenie ciekawych i angażujących lekcji języka angielskiego, Dostosowywanie metod nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów,...

Opublikowano: 2025-08-04