Praca: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Rzeszów
Opis stanowiska:
  • Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy,
  • Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
  • Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,
  • Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
Wymagania:
  • Znajomość obsługi komputera,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Zdolność do szybkiego uczenia się ,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę w dynamicznie rozwijającym się zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

PGE Systemy S.A.

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Lokalizacja: podkarpackie / Solina

Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów...

Opublikowano: 2024-04-26

PGE Systemy S.A.

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Lokalizacja: podkarpackie / Żarnowiec

Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów...

Opublikowano: 2024-04-26