Praca: Archiwista


Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Archiwista
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0953
OBOWIĄZKI:
Sekcja Archiwum Dokumentacji - przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki, ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym, ewidencjonowanie danych dokumentacji technicznej i konstrukcyjnej w bazie komputerowej, prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do wypożyczania dokumentacji technicznej, obsługa archiwów wydziałowych, prace przy dostawach dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie, wyższe licencjackie lub magisterskie (może być w trakcie studiów), dobra umiejętność obsługi programów MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, wysoka motywacja do pracy, pełna sprawność fizyczna, zdolność do pracy na wysokości do 3m.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Archiwista

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec

Sekcja Archiwum Dokumentacji - przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki, ewidencjonowanie dokumentacji...

Opublikowano: 2025-06-02