Praca: Administrator Kontraktu
Dla naszego klienta, dużego Generalnego Wykonawcy w chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Administrator Kontraktu
Miejsce pracy: Rzeszów
ZADANIA:
- odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego;
- kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami;
- opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC;
- przygotowywanie dokumentacji powykonawczej budowy;
- kontrola dokumentacji technicznej budowy, w tym wprowadzonych zmian.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki – Budownictwo lub Prawo;
- 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów budowlanych opartych na warunkach kontraktowych FIDIC oraz Prawie Zamówień Publicznych;
- bardzo dobra znajomość procedur FIDIC;
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia pracy i wsparcie w relokacji
- odpowiedzialne i ciekawe zadania
- zarobki powyżej 20.000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Zobacz podobne oferty
Dino Polska S.A.
Młodszy koordynator projektu
Lokalizacja: podkarpackie /
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi...
Opublikowano: dzisiaj
NES Global Talent
Administrator Kontraktu
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie,...
Opublikowano: 2024-04-24