Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski)
Do twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (minimum C1) oraz angielskim (A2/B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną, chętną aby się rozwijać i nie boisz się nowych wyzwań.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Możliwość pracy 100% zdalnie.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Konsultant ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych podkarpackie Foundever Pracownik Działu Obsługi Klienta Kołaczyce
APLIKUJ TERAZ Zobacz podobne oferty
h2
Aon
Contact Center Representative with Dutch
Lokalizacja: podkarpackie /
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for...
Opublikowano: wczoraj
PKO Bank Polski
Pracownik w contact center
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
Opublikowano: 2024-09-12
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...
Opublikowano: 2024-09-12
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji przygotowywanie ofert sprzedażowych...
Opublikowano: 2024-09-09
Elis Textile Service Sp. z o.o.
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Twoje zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS....
Opublikowano: 2024-09-09
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert...
Opublikowano: 2024-09-08