Praca: Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - język niderlandzki


Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie!

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - język niderlandzki

 Zakres zadań:

  • Codzienny telefoniczny kontakt z klientami;
  • Aktywna sprzedaż i realizacja złożonych zamówień;
  • Dbanie o relacje z klientami;
  • Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb;
  • Kształtowanie dobrego wizerunku firmy;
  • Realizacja wyznaczonych celów;
  • Administracja i praca z wewnętrznym systemem

Wymagania:

  • Umiejętności sprzedażowe (mile widziane doświadczenie w obszarze związanym z obsługą klienta i/lub sprzedażą)
  • Biegła znajomość języka niderlandzkiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego/angielskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • Entuzjazm, kreatywność i zaangażowanie;
  • Orientacja na cele i wyniki;
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;

Oferujemy:

  • Możliwość odbycia szkolenia wstępnego jak i całej dalszej współpracy zdalnie, z  każdego miejsca na świecie;
  • Możliwość realizacji zadań stacjonarnie (wybór należy do Ciebie) w nowoczesnym biurowcu znajdującym się w samym centrum Warszawy;
  • Możliwość skorzystania z mieszkania służbowego na wypadek gdybyś jednak chciał/a odwiedzić biuro;
  • Elastyczne godziny współpracy i formy zatrudnienia;
  • Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia;
  • Wynagrodzenie godzinowe naliczane od pierwszego dnia szkolenia oraz premie bez limitu – zależne od Twoich wyników;
  • Od pierwszego dnia zostaniesz objęty procesem onboardingu – wspólnie będziemy dążyć do tego abyś stał się jak najlepszy w tym co robisz;
  • Profesjonalne szkolenia dzięki, którym zdobędziesz wiedzę, przydatną także w życiu prywatnym. Nasz dział szkoleń przeprowadza miesięcznie około 100 szkoleń!
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (przy stanowiskach wyższego szczebla stawiamy na rekrutację wewnętrzną);
  • Niekorporacyjna atmosfera - mówimy do siebie po imieniu, nie obowiązuje dress code oraz stosujemy politykę otwartych drzwi (Twój TL jest zawsze dostępny dla Ciebie);
  • Stawiamy na współpracę z ludźmi nastawionymi na partnerstwo i wymianę doświadczeń;
  • Work – lifebalance  - wiemy,  że nie samą pracą człowiek żyje więc nie oczekujemy nadgodzin  a na swój grafik masz wpływ przede wszystkim Ty sam;
  • Rozrywki takie jak ping pong, turnieje piłkarskie, gry planszowe, warsztaty prac kreatywnych i wiele  innych;
  • Dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twoich bliskich;
  • Dobrze zaopatrzoną kuchnię (m.in. w kawę, rożnego rodzaju mleka, herbaty) oraz zniżki na posiłki w kantynie biurowej.
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • elastyczne godziny pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • sala relaksu i rozrywki
  • parking rowerowy
  • kawa i herbata
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Genpact PL

Logistics Customer Service Expert with English

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsinilities: Performing operational tasks within Logistic area Resolution of tasks accurately and efficiently to achieve the fixed...

Opublikowano: dzisiaj

GetResponse Sp. z o.o.

Customer Experience Engineer (French, English and Polish)

Lokalizacja: podkarpackie /

Description Key responsibilities: troubleshooting and liaising with multiple departments to ensure customers satisfaction optimizing email...

Opublikowano: 2021-10-15

GetResponse Sp. z o.o.

Customer Success Advisor (English, Polish and Spanish)

Lokalizacja: podkarpackie /

Description Key responsibilities: responding to enquiries and educating our Customers on our products by chat and email troubleshooting...

Opublikowano: 2021-10-15

GetResponse Sp. z o.o.

Customer Success Advisor (English and Polish) Late Shifts

Lokalizacja: podkarpackie /

Description Our Customer Success team is looking for a Customer Success Advisor to support the late shifts in the customer care area! As a...

Opublikowano: 2021-10-15

LeasingTeam Professional

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg, Przemyśl, Stalowa Wola, Mielec

Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów niemieckojęzycznych Analiza potrzeb klientów Rejestrowanie...

Opublikowano: 2021-10-15

HomeGlobal

Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język rumuński

Lokalizacja: podkarpackie /

Lokalizacja: Warszawa lub zdalnie Do Twoich obowiązków należeć będzie: posprzedażowa telefoniczna obsługa klienta, realizacja...

Opublikowano: 2021-10-15