Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim


LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group – największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Rzeszów, Dębica, Tarnobrzeg, Jasło, Przemyśl, Krosno
Nr ref.: 0049746
Zakres obowiązków:
  • zapewnienie wsparcia helpdesk użytkownikom końcowym;
  • kontakt z Klientem ( telefoniczny oraz mailowy)
  • udzielanie odpowiedzi na wnioski otrzymane za pośrednictwem helpdesk IT, monitorowanie Service Desk, zbieranie informacji od klienta, określenie problemu;
  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem w zakresie łączności internetowej, poczty elektronicznej;
  • śledzenie postępów posiadanych zgłoszeń serwisowych podczas całego cyklu (od rejestracji do zamknięcia),
Oczekiwania:
  • znajomość jęz. francuskiego na poziomie B2/C1;
  • mile widziany język angielski na poziomie podstawowym
  • mile widziane doświadczenie związane z IT;
  • elastyczność system pracy: system zmianowym;
  • otwartość na naukę nt. zmieniających się technologii.
Oferta:
  • umowa o pracę;
  • prywatna opieka medyczna, prywatne ubezpieczenie na życie;
  • dostęp do Inspiro Audiobooks & MyBenefit;
  • bonusy poleceniowe ;
  • dostęp do biletów do kina;
  • szkolenia zewnętrzne i zewnętrzne;
  • homeoffice -100%.

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
www.ltprofessional.pl
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Genpact PL

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Lokalizacja: podkarpackie /

Obowiązki: Codzienne monitorowanie przydzielonych zamówień i zapytań klientów Przeglądanie i podawanie informacji o stanie...

Opublikowano: wczoraj

mFinanse S.A.

Specjalista ds. obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec, Rzeszów

Obowiązki: aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi,...

Opublikowano: wczoraj

Genpact PL

Customer Facing Specialist with Danish

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsibilities Ability to follow defined processes within Order Management, Logistics and Quality and able to problem solve when...

Opublikowano: wczoraj

Genpact PL

Customer Service Specialist with German

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsibilities: Creating and booking of Orders in the ERP system Handling customer requests Ensure resolution to customer requests...

Opublikowano: 2021-11-29

Multimedia Polska S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec

Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego? Dla nas to nie problem – zdobądź je z Nami! Zapraszamy do nas wszystkich,...

Opublikowano: 2021-11-29

CYFROWA FOTO Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie k. Rzeszowa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z...

Opublikowano: 2021-11-29