Praca: Specjalista ds. obsługi klienta w języku hiszpańskim i angielskim


 

Specjalista ds. obsługi klienta w języku hiszpańskim i angielskim
woj. podkarpackie
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku hiszpańskim oraz angielskim
  • Obsługa aplikacji
  • Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Wprowadzanie danych do sytemu
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów
Nasze wymagania
  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego (na poziomie C1)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min.B2)
  • Umiejętność szybkiego pisania na komputerze
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Pozytywne nastawienie do pracy
To oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + bonus
  • Umowa o pracę na pełen etat
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Płatne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Multimedia Polska S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec

Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego? Dla nas to nie problem – zdobądź je z Nami! Zapraszamy do nas wszystkich,...

Opublikowano: dzisiaj

CYFROWA FOTO Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie k. Rzeszowa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z...

Opublikowano: dzisiaj

Nowy Styl

Specjalista / Młodszy Specjalista Dział Obsługi Klienta - z j. niemieckim i j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...

Opublikowano: wczoraj

SITEL Polska

Danish Speaking Consumer Experience Advisor

Lokalizacja: podkarpackie /

Place of work: Work from home THE ROLE Consumer Experience Advisor / Brand Ambassador is a consumer facing role providing resolution...

Opublikowano: 2021-11-26

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce (niemiecki)

Lokalizacja: podkarpackie /

Na czym polega praca? Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Pomoc w realizacji zamówień, zwrotów i reklamacji Udzielanie informacji na...

Opublikowano: 2021-11-26

Solid Security Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi klienta (bez sprzedaży)

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Opis stanowiska: obsługa systemów CCTV, weryfikacja wizyjna alarmów obsługa klienta w zakresie odbieranych sygnałów z monitorowanych...

Opublikowano: 2021-11-26