Praca: Specjalista ds. obsługi klienta/ realizacji zamówień
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Wymagania:wykształcenie wyższe,minimum 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta, znajomość branży FMCG będzie dodatkowym atutem,znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie swobodnej komunikacji, znajomość środowiska MS Office,komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu. Oferujemypracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,zatrudnienie umowa o pracę i motywacyjny system premiowy powiązany z wynikami pracy,ciekawą i odpowiedzialną pracę,niezbędne narzędzia pracy: komputer, nowoczesne oprogramowanie, telefon, atrakcyjny pakiet socjalny: bezpłatny parking przy zakładzie, imprezy integracyjne, świąteczne bony, możliwość udziału w prywatnym ubezpieczeniu grupowym na życie, dofinansowanie: karty sportowej i prywatnej opieki medycznej.
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie