Praca: Specjalista ds. Komunikacji i Employer Brandingu / EB Project Manager


Colorland.Team to grupa firm i marek, które działają w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje.

Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na działaniach marketingowych związanych z brandami sprzedażowymi. Kilka miesięcy temu podjęliśmy decyzję o konieczności realizacji ważnych celów strategicznych dotyczących marki pracodawcy. Jeśli jesteś ekspertem w zakresie Employer Brandingu, doceniającym pracę projektową i chcesz z nami kreować wizerunek marki pracodawcy, zapraszamy do aplikowania.

Specjalista ds. Komunikacji i Employer Brandingu / EB Project Manager
Miejsce pracy: Rzeszów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • stworzenie strategii wizerunkowej i tożsamościowej marki pracodawcy oraz skuteczna realizacja tej strategii
  • poprowadzenie projektu rebrandingowego marki pracodawcy skierowanego zarówno do wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz
  • projektowanie i koordynacja działań w zakresie budowania EVP (Employee Value Proposition)
  • uczestnictwo w projektach związanych z budowaniem kultury organizacyjnej
  • tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej (w tym między innymi prowadzenie oraz moderowanie kanałów społecznościowych dla marki pracodawcy)
  • samodzielne zarządzanie stroną www (marka pracodawcy)
  • aktywne uczestnictwo w procesie budowania komunikacji wewnętrznej oraz Employee Experience
  • samodzielne tworzenie i realizacja kampanii PR, EB dla marki pracodawcy samodzielne tworzenie angażujących tekstów (social media, strona www, artykuły, notki prasowe, wywiady itp.)
  • inicjowanie i koordynowanie działań związanych z tworzeniem materiałów wizerunkowych, w tym ścisła współpraca z grafikami, fotografami, filmowcami, programistami itp.
  • inicjowanie, a następnie angażowanie pracowników w aktywności budujące naszą zespołową tożsamość opartą na kluczowych wartościach organizacji - pasja, współpraca, emocje-piękno, rozwój
  • współorganizacja eventów wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. targi pracy, konferencje, wywiady, tematyczne wydarzenia wewnątrzfirmowe, dni otwarte itp.)
  • współpraca z instytucjami, uczelniami, szkołami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie Employer Brandingu
  • aktywne kreowanie współpracy z mediami
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
  • min. 3 letnie doświadczenie w obszarze Employer Brandingu
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów EB, PR, marketingowych lub eventowych
  • doświadczenie w marketingu rekrutacyjnym
  • doskonała znajomość narzędzi i kanałów social media (m.in. FB, LinkedIn, IG, YT)
  • znajomość zasad i umiejętność samodzielnego tworzenia angażujących tekstów PR-owych oraz Employer Brandingowych
  • znajomość narzędzi do analityki internetowej i social mediowej: Google Analytics, FB Ads, itp.
  • doskonała znajomość rynku mediowego z kategorii Employer Brandingu, dodatkowym atutem będzie rozbudowana własna sieć kontaktów
  • mile widziane doświadczenie w przeprowadzaniu badań ilościowych i jakościowych
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu “małych” warsztatów inspiracyjnych, kreatywnych, sesji facylitacyjnych
OFERUJEMY
  • pracę w organizacji, która świadomie i z pełną odpowiedzialnością chce realizować ambitne i angażujące projekty EB
  • odpowiedzialność i samodzielność w kreowaniu wizji pracodawcy nie tylko na rynku lokalnym
  • możliwość realizowania własnych autorskich pomysłów
  • dostęp do wiedzy i ekspertów z obszarów m.in. digital marketingu
  • możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem, ale także czerpania od innych
  • pracę z celami oraz projektami w organizacji przekonanej o ważności kultury organizacyjnej i wartości
  • gwarancję stałego rozwoju
  • stałą współpracę w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy itd. (o tym w szczegółach już na spotkaniu)

Proces rekrutacji jest kilkuetapowy. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna odbędzie się zdalnie. Chcemy także sprawdzić w praktyce wybrane kompetencje poprzez wykonanie krótkich zadań. Jeśli posiadasz w swoim portfolio własne artykuły, notki prasowe, wywiady, projekty postów oraz kampanii EB w mediach społecznościowych lub efekty prowadzonych projektów EB, z ogromną przyjemnością zapoznamy się z nimi.

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

APLIKUJ TERAZ