Praca: Specjalista ds. administracyjno-prawnych w biurze zarządu
obsługa dokumentacji Zarządu (przygotowywanie raportów z posiedzeń Zarządu, projektów uchwał) oraz dokumentacji dot. innych organów Spółki, Zgromadzeń Wspólników spółek zależnych, udział w procesie raportowania spółek publicznych oraz w działaniach związanych z funkcjonowaniem dokumentacji związanej z uczestnictwem Spółki w rynku publicznym, współodpowiedzialność za właściwe funkcjonowanie ochrony danych osobowych w Grupie Makarony Polskie zgodnie z przepisami prawa, w tym rozporządzeniem RODO, prowadzenie rejestrów administracyjnych Spółki, w tym rejestru umów, umów w drodze, pełnomocnictw, upoważnień, weksli, negocjowanie, zawieranie i odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie umów z dostawcami towarów i usług w obszarze administracyjnym, rejestracja dokumentów w programie Softlab i opis faktur administracyjnych/zarządu, odpowiedzialność za bieżące funkcjonowanie i aktualizowanie strony korporacyjnej Spółki w obszarze relacji inwestorskich oraz części administracyjnych np. zakładka kontakt, udział w organizacji narad, spotkań okolicznościowych, integracji pracowniczych i innych wydarzeń związanych z PR korporacyjnym oraz sponsoringiem, kontakt z instytucjami zewnętrznymi m.in. KRS, rejestry sądowe (zastawy, księgi wieczyste), ZUS, US: telefoniczny, email, korespondencja tradycyjna, wizyty osobiste, przygotowywanie zleconych opracowań i analiz, prezentacji i informacji.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: administracja, prawo, zarządzanie
Wymagania inne:
minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze administracji/prawa na stanowisku specjalisty, komunikatywność, dobra organizacja własnej pracy, samodzielność, czynne prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferujemy: zatrudnienie na umowę o pracę, pełen etat, dni pracy: od poniedziałku do piątku, pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, która realizuje projekty badawczo-rozwojowe, możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, praca w zgranym zespole ludzi zorientowanych na sukces, niezbędne narzędzia pracy: komputer, nowoczesne oprogramowanie, telefon komórkowy, możliwość korzystania z samochodu firmowego do celów służbowych, atrakcyjny pakiet socjalny: bezpłatny parking przy zakładzie, imprezy integracyjne, świąteczne bony, możliwość udziału w prywatnym ubezpieczeniu grupowym na życie, dofinansowanie: karty sportowej i prywatnej opieki medycznej.
Miejsce pracy:
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
5 000 - 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Zobacz podobne oferty
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie
Specjalista
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Opublikowano: 2022-05-15
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Młodszy księgowy
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Opublikowano: 2022-05-13
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Starszy referent
Lokalizacja: podkarpackie / Jarosław
Opublikowano: 2022-05-13
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Starszy specjalista
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Opublikowano: 2022-05-03
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Starszy specjalista
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Opublikowano: 2022-05-03