Praca: Specjalista Back Office ze znajomością języka litewskiego


W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko: 

Specjalista Back Office ze znajomością języka litewskiego
Lokalizacja: Warszawa/współpraca zdalna


Twoim zadaniem będzie:

  • Mailowe (80%) oraz telefoniczne (20%) wsparcie klienta w zakresie obsługi posprzedażowej;
  • Zapewnianie klientom pomocy w trakcie procesów składania zamówień, zwrotów lub wymian;
  • Dostarczanie informacji o usługach oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów;
  • Dbanie o satysfakcję klientów oraz identyfikowanie ich potrzeb.

W wykonaniu tych zadań pomoże Ci:

  • Biegła znajomość języka litewskiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego;
  • Otwartość na kontakt z klientem zarówno w formie mailowej jak i telefonicznej;
  • Wysoka kultura osobista oraz gotowość do przyswajania nowej wiedzy;
  • Inicjatywa i konsekwencja w realizacji zadań;
  • Dostępność w wymiarze 6-8 godzin dziennie;
  • Doświadczenie w telefonicznej lub mailowej obsłudze klienta będzie Twoim dodatkowym atutem.

W ramach współpracy otrzymasz:

  • Elastyczny czas współpracy – dostosowany do Twoich preferencji;
  • Stabilne wynagrodzenie godzinowe i premie za zrealizowane zadania;
  • Pakiety niezbędnych szkoleń oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Dofinansowanie do opieki medycznej i pakietów sportowych;
  • Sprzęt niezbędnych do realizacji codziennych zadań;
  • Świetny dojazd do biura lub możliwość współpracy zdalnej – nasze biuro znajduje się w samym Centrum Warszawy z widokiem na Pałac Kultury;
  • Współpracę w przyjaznej atmosferze wśród specjalistów wsparcia posprzedażowego.

Proces rekrutacyjny składa się z 3 etapów:

I etap - krótka rozmowa telefoniczna w trakcie której poznamy Twoją motywację jak i oczekiwania,

II etap - telefoniczna weryfikacja znajomości języka,

III etap - spotkanie rekrutacyjne prowadzone przez naszego Rekrutera i TL zespołu,

 

Spotkania rekrutacyjne prowadzimy online za pomocą aplikacji Skype, jeśli jednak chciałbyś Nas odwiedzić - chętnie spotkamy się osobiście w biurze. Nie ma żadnych obaw! Zachowujemy rekomendowane podczas pandemii zasady bezpieczeństwa.

 

Szkolenie wstępne jak i wdrożenie prowadzimy online - otrzymasz od nas niezbędne narzędzia do wykonywania zadań. Będziesz mógł realizować zdania zarówno z biura jak i z każdego miejsca na świecie!


Nie czekaj i daj nam szansę Cię poznać – aplikuj!

Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

eobuwie.pl S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

praca zdalna Czym będziesz się zajmować?: profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca), odpowiadaniem na...

Opublikowano: wczoraj

eobuwie.pl S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język słoweński)

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Czym będziesz się zajmować?: Profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca), Odpowiadaniem na pytania...

Opublikowano: 2021-06-12

Nowy Styl

Specjalista / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem wspieranie lokalnych handlowców na rynku brytyjskim przygotowywanie ofert...

Opublikowano: 2021-06-11

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Back Office Specialist with German

Lokalizacja: podkarpackie /

Twoje przyszłe zadania: Profesjonalna obsługa naszego nowego Klienta w języku niemieckim; Wprowadzanie danych z przychodzących umów...

Opublikowano: 2021-06-11

HomeGlobal

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - jęz. grecki

Lokalizacja: podkarpackie /

Czym będziesz się zajmować: Codziennym telefonicznym kontaktem z klientami; Aktywną sprzedażą i realizacja złożonych zamówień;...

Opublikowano: 2021-06-10

Genpact PL

Customer Care Specialist with Hebrew

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsibilities: Response to customer inquiries via e-mail, phone, chat Order processing in customer service systems which includes orders...

Opublikowano: 2021-06-10