Praca: Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center
DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center
(Rzeszów)
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
- przyjazne środowisko pracy,
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
W naszym zespole na co dzień:
- obsługujesz telefonicznie klientów, w tym klientów ukraińskojęzycznych,
- obsługujesz aplikacje bankowe,
- dbasz o relacje z klientami.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
- znasz język ukraiński,
- odpowiada Ci praca zmianowa,
- lubisz się uczyć i motywują Cię ciele i wyzwania,
- umiesz korzystać z komputera i łatwo uczysz się aplikacji,
- masz co najmniej wykształcenie średnie.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Pracownik Działu Obsługi Klienta Rzeszów Przemyśl Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center Stalowa Wola Rzeszów PKO Bank Polski S.A.
APLIKUJ TERAZ Zobacz podobne oferty
h2
Młodzieżowe Biuro Pracy Krosno
Konsultant telefoniczny
Lokalizacja: podkarpackie / Krosno
telefoniczny kontakt z klientem, sprzedaż produktów i usług, realizacja założeń projektu, nadzór nad zamówieniami, udział w...
Opublikowano: wczoraj
PKO Bank Polski S.A.
Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Lokalizacja: podkarpackie / Przemyśl
Centrum Obsługi i Operacji Twoje miesięczne wynagrodzenie z premią do 4800 zł brutto
Opublikowano: 2022-08-13
PKO Bank Polski S.A.
Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Centrum Obsługi i Operacji Twoje miesięczne wynagrodzenie z premią do 4800 zł brutto
Opublikowano: 2022-08-13
PKO Bank Polski S.A.
(Młodszy) Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Centrum Obsługi i Operacji Twoje miesięczne wynagrodzenie z premią do 4800 zł brutto
Opublikowano: 2022-08-12
Unicall brand of Natural Pharmaceuticals
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Dołącz do Nas! Unicall Communication Group Poland Sp. z o.o. brand of Natural Pharmaceuticals obecnie poszukuje do swojego zespołu...
Opublikowano: 2022-08-10
PKO Bank Polski S.A.
(Młodszy) Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Centrum Obsługi i Operacji Twoje miesięczne wynagrodzenie z premią do 4800 zł brutto
Opublikowano: 2022-07-20