Praca: Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center


DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

(Rzeszów)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
W naszym zespole na co dzień:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach kampanii sprzedażowych,
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w wybrane soboty,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Multimedia Polska S.A.

Konsultant Infolinii Przychodzącej

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec

Jesteśmy liderem telekomunikacji na rynku krajowym, wciąż się rozwijamy i poszukujemy nowych pracowników do Naszych zespołów...

Opublikowano: 2021-11-29

Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

Specjalista ds. sprzedaży szkoleń dla urzędów

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Pcc Poland to rodzinna firma, która od samego początku, mimo nieustannego rozwoju, cały czas opiera się na wartościach takich jak...

Opublikowano: 2021-11-29

CCIG Group Sp. z o.o.

Konsultant infolinii obsługowej (połączenia przychodzące)

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Zadania: Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu Budowanie długofalowych relacji z Klientami...

Opublikowano: 2021-11-28

PKO Bank Polski S.A.

Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży I Obsługi Contact Center

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Centrum Obsługi i Operacji

Opublikowano: 2021-11-24

PKO Bank Polski

Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

Opublikowano: 2021-11-08

Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

Sprzedawca telefoniczny

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Pcc Poland to rodzinna firma, która od samego początku, mimo nieustannego rozwoju, cały czas opiera się na wartościach takich jak...

Opublikowano: 2021-11-08