Praca: Koordynator ds. bezpieczeństwa obiektów w branży Ochrony


Securitas Polska Sp. z o.o.
Koordynator ds. bezpieczeństwa obiektów w branży Ochrony
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: 00180143
Opis firmy

Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony – największym globalnym graczem na rynku. Pozycję lidera zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.

Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

Koordynator/ka ds. bezpieczeństwa obiektów

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją usług ochrony oraz aktywny rozwój zespołów poprzez wspieranie i motywowanie naszych pracowników.

Opis oferty pracy

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie, wdrażanie oraz regularne aktualizowanie dokumentacji obiektowej
  • Aktywny udział w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska operacyjne takie jak: Szef Ochrony, Pracownik Ochrony, Dowódca Zmiany itp.
  • Organizacja i monitorowanie wdrożenia nowych pracowników do pracy w obiekcie
  • Zapewnienie umundurowania i wyposażenia dla pracowników niezbędnych do realizacji usług ochrony
  • Zapewnienie znajomości i przestrzegania przez pracowników standardów bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie wykonywania obowiązków służbowych
  • Koordynacja i przygotowanie obiektów do wdrożenia nowych narzędzi i systemów
  • Dbanie o utrzymanie standardów jakościowych, w tym przyjmowanie zgłaszanych przez klientów potrzeb oraz ich realizacja
  • Identyfikowanie i rekomendowanie pracowników z potencjałem do rozwoju oraz podnoszenie umiejętności u obecnych pracowników poprzez szkolenia oraz instruktaże
  • Codzienny kontakt z pracownikami w kwestiach operacyjnych oraz reagowanie w przypadku pojawiających się trudności
  • Wizje lokalne w obiektach oraz przygotowanie i asystowanie przy audytach wewnętrznych
Kwalifikacje

Wymagania:

  • Wpis na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia jako Dowódca Zmiany/Szef Ochrony lub na podobnym stanowisku
  • 2 lata doświadczenia w pracy związanej z koordynowaniem pracy zespołu w branży ochrony lub pokrewnej
  • Profesjonalizm w działaniu
  • Wysokie umiejętności analityczne, zdolność krytycznego myślenia oraz identyfikowanie przyczyn pojawiających się problemów i wdrażanie rozwiązań
  • Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz
  • Wielozadaniowość i podejmowanie racjonalnych decyzji, a także umiejętność pracy pod presją czasową lub sytuacyjną
  • Nastawienie na pracę zespołową
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Nastawienie na identyfikowanie i reagowanie na potrzeby klientów
  • Otwartość na rozwój i podnoszenie własnych kwalifikacji
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe lub gotowość do podniesienia wiedzy w tym zakresie
Dodatkowe informacje

Oferujemy:

  • Narzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
  • Możliwość dofinansowania do studiów, kursów oraz szkoleń
  • Programy rozwojowe ukierunkowane na podnoszenie kwalifikacji, co w dłuższej perspektywie może przełożyć się na możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych
  • Pracę w trybie zadaniowym
  • Umowę o pracę

Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/

Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

APLIKUJ TERAZ