Praca: Customer Service Representative - English speaking


At Wayfair, we care about our customers! Our award-winning Customer Service Team balances technology and human empathy to build customer trust and loyalty. From the time the customer orders with Wayfair through delivery to their home, our team works to make it easier than ever to shop for the home.

 

The Customer Service Team works proactively in a fast-paced environment to monitor customer orders and ensure a seamless delivery to the customer. In the event a customer should contact our support team via phone, email, chat, social media, or in other ways, we empower our Customer Service Team to resolve the issue. We are passionate about our customers and work to delight them on every interaction with Wayfair.

Customer Service Representative - English speaking
Nr ref.: 00048969
What Youll Do
  • Build a relationship with the customer
  • Service customers with post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfilment)
  • Provide customer satisfaction working towards efficiency metrics, and issue resolution targets
  • Identify areas of improvement and convey trends in customer calls to leadership
  • Navigate multiple software applications and technologies simultaneously
  • Use conflict management skills and maintain professional composure
What Youll Need
  • Comfortable business level in verbal and written German & English, ideally C1
  • Strong problem-solving skills and the ability to think analytically
  • Excellent communication and relationship building skills
  • Passion for helping others
  • A successful track record working in a high-volume fast paced environment
  • Ability to maintain internet speed of at least 25 Mbps (download) and 5 Mbps (upload) 
  • A workspace that is free from noise or distraction (Wayfair provides all necessary computer equipment)
  • Available to commit to a fixed Monday to Friday 09:30 to 18:30 training schedule for the first 3 weeks
What We Offer You:
  • Competitive Salary
  • Pension
  • Monthly Bonus
  • Home office support contribution
  • Gym Membership contribution
  • Private Health Care Provider
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta w języku francuskim i angielskim (sektor logistyczny)

Lokalizacja: podkarpackie /

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku francuskim oraz angielskim Obsługa aplikacji...

Opublikowano: wczoraj

Nowy Styl

Specjalista / Młodszy Specjalista Dział Obsługi Klienta - z j. niemieckim i j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...

Opublikowano: wczoraj

ACS AUDIKA Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi pacjenta

Lokalizacja: podkarpackie / Dębica

Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Pacjentów – umawianie wizyt bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale udzielanie informacji o...

Opublikowano: 2022-01-26

LOBO HR

Specjalista ze znajomością j. francuskiego

Lokalizacja: podkarpackie / Krosno, Rzeszów

Zakres obowiązków kontakt telefoniczny i mailowy z zagranicznymi klientami firmy w języku francuskim i angielskim ścisła współpraca...

Opublikowano: 2022-01-26

Concentrix

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie /

Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi? Co nas wyróżnia? Amerykańskie standardy...

Opublikowano: 2022-01-26

Concentrix

Specjalista ds obsługi klienta w języku szwedzkim

Lokalizacja: podkarpackie /

Praca polega na kontakcie z klientami w jezyku szwedzkim przez telefon (tylko połączenia przychodzące), e-mail i czat. Wymagania: bardzo...

Opublikowano: 2022-01-26