Praca: Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
woj. podkarpackie
Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi?
Co nas wyróżnia?
- Amerykańskie standardy
- Chcemy być wzorem dla naszych pracowników i innych firm
- Inwestujemy w przyszłość
Jeśli:
- posługujesz się płynnie językiem niemieckim (min. B2)
- jesteś osobą otwartą
- komunikacja przez email/czat/ telefon jest Ci znana
- masz zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywanie ich nie sprawia Ci kłopotu
- chcesz otrzymywać dodatkowe wysokie prowizje sprzedażowe
To idealnie pasujesz do naszego zespołu!
Co Cię czeka w pierwszym miesiącu?
- szkolenie merytoryczne z doświadczonymi trenerami (przygotujesz się do samodzielnego wykonywania pracy i nawiążesz nowe znajomości)
Co Cię czeka w drugim miesiącu?
- Onboarding - Twoja 5-dniowa przygoda w Lublinie (w pełni opłacona przez pracodawcę)
- Nesting – będziesz stawiał swoje pierwsze kroki w zespole (telefon/email/ chat) pod okiem doświadczonych współpracowników i przy wsparciu Twojego Leadera
- Otrzymasz dodatkowe szkolenia sprzedażowe, aby zwiększyć Twoje kompetencje i wypłacane prowizje
Co CNX oferuje?
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe + bonusy za osiągnięcia
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w domu nawet od 1. dnia – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Konsultant ds. Klientów Indywidualnych podkarpackie Concentrix Pracownik Działu Obsługi Klienta Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
APLIKUJ TERAZ