Praca: Specjalista ds. technicznej obsługi klienta


ProfiLingua, to jedna z wiodących sieci szkół językowych w Polsce, działająca nieprzerwanie od ponad 25 lat na terenie całego kraju. W kwietniu 2016 roku ProfiLingua weszła w skład grupy kapitałowej Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych . 

  

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: woj. podkarpackie

Miejsce pracy: cała Polska

  

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie odbieranie i wykonywanie połączeń w celu rozwiązywania problemów i wparcia technicznego naszych klientów podczas kursów online.

 

Wymagania:
  • dobra organizacja pracy 
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów 
  • umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu 
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym: pn-pt 9:00-20:00, sb 9.00-15.00
Oferujemy: 
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia 
  • pracę zdalną
  • szkolenie wstępne

www.profilingua.pl


APLIKUJ TERAZ