Praca: Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw


Od nas dostaniesz:
  • Zatrudnienie na podstawie kontraktu
  • Samochód służbowy za skuteczną sprzedaż
  • Szkolenia produktowe
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Przejrzysta ścieżka kariery
  • Oferta benefitów socjalnych
Zadbamy o Twój rozwóji kompetencje!

Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw

miejsce pracy: Rzeszów, Nr ref.: ASM/006/1219

Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Co powiesz na pracę, taką na serio. Poważną. Taką, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań. Taką, w której:

  • głównie kontaktujesz się telefonicznie z przedsiębiorcami z różnych branż,
  • poznajesz świat bankowości w zakresie produktów dedykowanych małym i średnim firmom (rachunki, kredyty, transakcje wymiany walut, faktoring) i prezentujesz je klientom (również zdalnie),
  • pozyskujesz nowych klientów korporacyjnych do współpracy i dajesz im odczuć, że o nich dbamy.

Brzmi ciekawie?

 

Czeka na Ciebie zespół o wysokich kompetencjach. Przełożony, który jasno określi Twoje cele sprzedażowe i rozwojowe, a Twoja ścieżka awansu będzie jaśniejsza niż słońce.

 

 

To propozycja tylko dla odważnych. Ale skoro to czytasz, to znaczy, że dla Ciebie też!

 

Osiągnąć sukces w tej roli będzie Ci łatwiej, jeśli:

  • potrafisz nawiązać relacje z klientem telefonicznie i budować sieć kontaktów online
  • nawiązane kontakty przynoszą Ci sukcesy sprzedażowe
  • jesteś gotowy/a do współpracy w oparciu o kontrakt (jeśli martwisz się tym, że nie prowadziłeś/aś nigdy działalności gospodarczej, wesprzemy Cię w jej założeniu)
  • jesteś otwarty na pracę mobilną – pracujemy głównie w trybie Home Office
  • przy dobrych wynikach otrzymasz auto służbowe
  • jesteś nastawiony na cel, samodzielny oraz dobrze zarządzasz swoim czasem
  • chcesz otrzymywać za swoją pracę wynagrodzenie stałe oraz prowizję adekwatną do wyników – im lepsze tym wyższą!

 

Nie czekaj, dołącz do nas już dziś. Aplikuj, a opowiemy Ci o wszystkim podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.

 

Przygotowaliśmy dla Ciebie krótką ściągawkę dotyczącą działalności gospodarczej: https://www.mbank.pl/pdf/pdf-firmy/mbank-zalozenie-dzialalonosci.pdf

Od nas dostaniesz:
  • Zatrudnienie na podstawie kontraktu
  • Samochód służbowy za skuteczną sprzedaż
  • Szkolenia produktowe
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Przejrzysta ścieżka kariery
  • Oferta benefitów socjalnych
Jeśli nie prowadzisz działalności, chętnie pomożemy w jej założeniu.Zapraszamy tutaj: www://firmowi.pl/pierwsze-kroki/audio
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Nowy Styl

Specjalista Dział Obsługi Klienta - z j. francuskim i j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

znasz język francuski i język angielski i potrafisz się w nich swobodnie komunikować posiadasz wykształcenie wyższe dobrze...

Opublikowano: wczoraj

mBank S.A.

Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Co powiesz na pracę, taką na serio. Poważną. Taką, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo...

Opublikowano: wczoraj

mBank S.A.

Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Co powiesz na pracę, taką na serio. Poważną. Taką, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo...

Opublikowano: 2020-11-30

Nowy Styl

Młodszy Specjalista - Dział Obsługi Klienta Rynek DE

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

bardzo dobrze znasz język niemiecki oraz angielski i czujesz się w nich swobodnie posiadasz biegłą znajomość obsługi komputera w tym...

Opublikowano: 2020-11-30

Homeglobal

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży- jęz. duński

Lokalizacja: podkarpackie /

Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie Opis stanowiska: Kompleksowa, telefoniczna obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie,...

Opublikowano: 2020-11-30

Homeglobal

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Szwedzki

Lokalizacja: podkarpackie /

Lokalizacja: Warszawa – Centrum Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klientów w języku szwedzkim: przyjmowanie, realizacja i...

Opublikowano: 2020-11-30