Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rzeszów

Od 30 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania
w zakresie zarządzania logistyką i globalnymi łańcuchami dostaw.
Zatrudniamy ponad 1700 pracowników w 30 oddziałach w Polsce i Europie.
Nasze wartości to innowacyjność, partnerstwo i ciągłe doskonalenie się.

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy,
  • Bieżący monitoring realizacji dostaw,
  • Raportowanie jakościowych parametrów współpracy,
  • Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta.
  • Fakturowanie Klientów
  • Udział w procesie reklamacyjnym
  • Prowadzenie bilansu opakowań zwrotnych obsługiwanego Klienta
Aplikuj jeśli:
  • Posiadasz min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – mile widziane,
  • Posiadasz min. średnie wykształcenie,
  • Posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem,
  • Znajomość branży logistycznej oraz łańcucha dostaw - mile widziana,
  • Posiadasz wysoką kulturę osobistą,
  • Jesteś asertywna/-y, sumienna/-y i dokładna/-y,
  • Posiadasz umiejętność bardzo dobrej organizacja pracy,
  • Posiadasz umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
  • Znasz pakiet MS Office – w szczególności Excel,
  • Masz podzielność uwagi i umiejętność nadawania zadaniom priorytetów.
Korzyści dla Ciebie:
  • Koleżeńska, partnerska atmosfera w pracy
  • Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa
  • Umowa o pracę na zastępstwo (około 2 lata).
  • Szeroka baza szkoleń
  • Dofinansowanie do wypoczynku i do nauki języka angielskiego
  • Realne perspektywy awansu np. poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych
  • Możliwość dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia do pracy znajomych
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROHLIG SUUS Logistics SA z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ul. Równoległej 4A, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochroniedanych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

HomeGlobal

Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język francuski

Lokalizacja: podkarpackie /

Do Twoich obowiązków należeć będzie: posprzedażowa telefoniczna obsługa klienta, realizacja zagadnień reklamacyjnych, zarządzanie...

Opublikowano: wczoraj

Telemedi sp. z o.o.

Customer Service Specialist with Spanish and English

Lokalizacja: podkarpackie /

Your tasks would cover: deliver superior customer experience to individuals and business clients by calls, mail, chat, and Facebook...

Opublikowano: wczoraj

SITEL Polska

Customer Service Representative - Slovenian Speaker

Lokalizacja: podkarpackie /

Location: Warsaw/Work at home On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Slovenian speaking...

Opublikowano: wczoraj

Nowy Styl

Specjalista / Młodszy Specjalista Dział Obsługi Klienta - z j. niemieckim i j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...

Opublikowano: wczoraj

eobuwie.pl S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

praca zdalna Czym będziesz się zajmować? udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek niemiecki), przyjmowaniem nowych...

Opublikowano: wczoraj

PROFI-LINGUA Szkoła Języków Obcych

Specjalista ds. Sprzedaży i Telefonicznej Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie /

Miejsce pracy: praca zdalna Do podstawowych zadań zatrudnionej osoby będzie należało: sprzedaż kursów językowych online...

Opublikowano: wczoraj