Praca: Specjalista ds. obsługi Klienta


Od nas dostaniesz:  
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową
  • Atrakcyjne miejsce pracy
  • Swobodny dress code
  • Możliwość rozwoju w ramach grupy mBanku
  • Pyszną kawę i owoce
Specjalista ds. obsługi Klienta
miejsce pracy: Mielec, Rzeszów , Nr ref.: SOK_11/2021
Obowiązki:
  • aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi,
  • udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym
  • realizacja planów sprzedażowych
  • obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsług
Nasze wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w bankowości)
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie do działania
  • umiejętność budowania relacji w zespole i z klientami
  • samodzielność w realizacji zadań i chęć rozwoju
  • min. średnie wykształcenie oraz praktyczna znajomość MS Office
Co oferujemy
  • stały dostęp do aktualnego portfela klientów firmy
  • 3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w świecie finansów
  • wsparcie w pozyskiwaniu klienta
  • mentoring menedżera i doświadczonych trenerów
  • w okresie wdrożenia zapewniamy 25 pln/h (średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczny godzin przepracowanych w mKiosku)
  • po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania (średnie wynagrodzenie w 2021 r. wynosi 40 pln/h średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczny godzin przepracowanych w mKiosku )
  • współpraca w młodym i dynamicznym zespole,
  • elastyczny czas realizacji zadań
  • realna możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy (55% naszych menadżerów zaczynało swoją karierę na stanowisku Opiekuna klienta),
  • cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje
  • zniżki na produkty i usługi ofertowane przez Grupę mBank (kredyty hipoteczne, gotówkowe, ubezpieczenia, usługi telekomunikacyjne, zakup samochodu, prestiżowe konto indywidualne),
  • kartę multisport
  • prywatną opiekę medyczną
  • dodatkowe świadczenia socjalne
Od nas dostaniesz:  
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową
  • Atrakcyjne miejsce pracy
  • Swobodny dress code
  • Możliwość rozwoju w ramach grupy mBanku
  • Pyszną kawę i owoce
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Genpact PL

Customer Service Specialist with German

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsibilities: Creating and booking of Orders in the ERP system Handling customer requests Ensure resolution to customer requests...

Opublikowano: dzisiaj

Multimedia Polska S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec

Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego? Dla nas to nie problem – zdobądź je z Nami! Zapraszamy do nas wszystkich,...

Opublikowano: dzisiaj

CYFROWA FOTO Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie k. Rzeszowa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z...

Opublikowano: dzisiaj

Nowy Styl

Specjalista / Młodszy Specjalista Dział Obsługi Klienta - z j. niemieckim i j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...

Opublikowano: wczoraj

SITEL Polska

Danish Speaking Consumer Experience Advisor

Lokalizacja: podkarpackie /

Place of work: Work from home THE ROLE Consumer Experience Advisor / Brand Ambassador is a consumer facing role providing resolution...

Opublikowano: 2021-11-26

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce (niemiecki)

Lokalizacja: podkarpackie /

Na czym polega praca? Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Pomoc w realizacji zamówień, zwrotów i reklamacji Udzielanie informacji na...

Opublikowano: 2021-11-26