Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Genpact
jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.

 

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

 

Obowiązki:
  • Codzienne monitorowanie przydzielonych zamówień i zapytań klientów
  • Przeglądanie i podawanie informacje o stanie swoich zamówień, dostaw i faktur
  • Sprawdzanie ceny i jakości produktów
  • Kontakt z klientami drogą mailową / telefoniczną
  • Dbanie o poprawność dokumentacji
  • Przygotowanie odpowiednich dokumentów do zamówień (eksport, transport, cło)
  • Odpowiedzialność za proces (znajomość procedur, zasad)
  • Wdrażanie ulepszeń w obecnych procesach
  • Współpraca z innymi zespołami
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2
  • Komunikatywny poziom języka angielskiego min. B2
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
  • Myślenie analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się
  • Kultura osobista i umiejętność właściwego postępowania z klientem
  • Wysoka motywacja i chęć do nauki
  • Doświadczenie w pracy z SAP, dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość uczestnictwa w nowych projektach
  • Możliwość rozwoju
  • Dodatkowe bonusy (LuxMed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dodatkowe dni urlopu, polityka rowerowa)

Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

ACS AUDIKA Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi pacjenta

Lokalizacja: podkarpackie / Przemyśl

Czym się zajmiesz? telefoniczną obsługą Pacjentów w zakresie umawiania wizyt bezpośrednią obsługą Pacjenta w oddziale udzielaniem...

Opublikowano: dzisiaj

Fakturownia Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja: podkarpackie /

Wir sind ein IT-Dienstleister und Vorausdenker. Als wachsendes Unternehmen, mit über 500 000 Nutzer europaweit bieten wir...

Opublikowano: dzisiaj

Concentrix

Konsultant - Wsparcie techniczne w j. francuskim

Lokalizacja: podkarpackie /

Praca polega na rozwiązaniu problemów technicznych w języku francuskim (związanych z terminalami płatnicznymi) przez telefon (tylko...

Opublikowano: wczoraj

Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta w języku francuskim i angielskim (sektor logistyczny)

Lokalizacja: podkarpackie /

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku francuskim oraz angielskim Obsługa aplikacji...

Opublikowano: wczoraj

Nowy Styl

Specjalista / Młodszy Specjalista Dział Obsługi Klienta - z j. niemieckim i j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...

Opublikowano: wczoraj

ACS AUDIKA Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi pacjenta

Lokalizacja: podkarpackie / Dębica

Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Pacjentów – umawianie wizyt bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale udzielanie informacji o...

Opublikowano: 2022-01-26