Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group – największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów niemieckojęzycznych,
  • Analiza potrzeb klientów,
  • Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu,
  • Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta.
Oczekiwania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. C1, język angielski na poziomie A2,
  • Komunikatywność,
  • Obsługa pakietu MS Office.
Oferta:
  • Umowa o pracę (cały etat),
  • PRACA ZDALNA - dostarczenie niezbędnego sprzętu do miejsca pracy,
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych - prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowania do urlopu, bogaty pakiet szkoleń,
  • Możliwości awansu w strukturach firmy.

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
www.ltprofessional.pl
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Genpact PL

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Lokalizacja: podkarpackie /

Obowiązki: Codzienne monitorowanie przydzielonych zamówień i zapytań klientów Przeglądanie i podawanie informacji o stanie...

Opublikowano: wczoraj

mFinanse S.A.

Specjalista ds. obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec, Rzeszów

Obowiązki: aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi,...

Opublikowano: wczoraj

Genpact PL

Customer Facing Specialist with Danish

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsibilities Ability to follow defined processes within Order Management, Logistics and Quality and able to problem solve when...

Opublikowano: wczoraj

Genpact PL

Customer Service Specialist with German

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsibilities: Creating and booking of Orders in the ERP system Handling customer requests Ensure resolution to customer requests...

Opublikowano: 2021-11-29

Multimedia Polska S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec

Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego? Dla nas to nie problem – zdobądź je z Nami! Zapraszamy do nas wszystkich,...

Opublikowano: 2021-11-29

CYFROWA FOTO Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie k. Rzeszowa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z...

Opublikowano: 2021-11-29