Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta (język szwedzki)


eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język szwedzki)
Miejsce pracy: woj. podkarpackie
Czym będziesz się zajmować?:
  • udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek niemiecki),
  • przyjmowaniem nowych zamówień,
  • doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • obsługą korespondencji e-mailowej,
  • elektroniczną obsługą zleceń,
  • drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
  • biegłej znajomości języka niemieckiego (min. C2),
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • nienagannej dykcji,
  • dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki j. niemieckiego,
  • łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • opanowania, cierpliwości,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętności pracy zespołowej.
Co mamy dla Ciebie?:
  • ppracę zdalną,
  • niezbędny sprzęt do wykonywania czynności służbowych,
  • profesjonalne szkolenie stanowiskowe,
  • pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
  • program poleceń dla pracowników,
  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie na Ty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Telemedi sp. z o.o.

Customer Service Specialist with Spanish and English

Lokalizacja: podkarpackie /

Your tasks would cover: deliver superior customer experience to individuals and business clients by calls, mail, chat, and Facebook...

Opublikowano: dzisiaj

SITEL Polska

Customer Service Representative - Slovenian Speaker

Lokalizacja: podkarpackie /

Location: Warsaw/Work at home On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Slovenian speaking...

Opublikowano: dzisiaj

Nowy Styl

Specjalista / Młodszy Specjalista Dział Obsługi Klienta - z j. niemieckim i j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...

Opublikowano: dzisiaj

eobuwie.pl S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

praca zdalna Czym będziesz się zajmować? udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek niemiecki), przyjmowaniem nowych...

Opublikowano: dzisiaj

PROFI-LINGUA Szkoła Języków Obcych

Specjalista ds. Sprzedaży i Telefonicznej Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie /

Miejsce pracy: praca zdalna Do podstawowych zadań zatrudnionej osoby będzie należało: sprzedaż kursów językowych online...

Opublikowano: dzisiaj

ROHLIG SUUS Logistics SA

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez...

Opublikowano: wczoraj