Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)


eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku między godzinami 08:00-17:00 (8h/dobę) oraz w 1-2 sobotę w miesiącu (do dogadania),

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Rzeszów

praca zdalna


Czym będziesz się zajmować?:
  • profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca),
  • odpowiadaniem na pytania Klientów,
  • udzielaniem informacji Klientom,
  • doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • obsługą korespondencji e-mailowej oraz chatu,
  • elektroniczną obsługą zleceń,
  • drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
  • biegłej znajomości języka niemieckiego,
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • dobrej dykcji,
  • dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki,
  • łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • opanowania, cierpliwości,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętności pracy zespołowej,
  • dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku między godzinami 08:00-17:00 (8h/dobę) oraz w 1-2 sobotę w miesiącu (do dogadania),
  • gotowości do pracy zdalnej na pełen etat.
Co dla Ciebie mamy?:
  • pracę zdalną oraz niezbędne narzędzia do pracy,
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie na każdym etapie pracy,
  • pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
  • program poleceń dla pracowników,
  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Nowy Styl

Specjalista / Młodszy Specjalista Dział Obsługi Klienta - z j. niemieckim i j. angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...

Opublikowano: dzisiaj

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie /

Miejsce pracy: Praca zdalna 100% Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wynagrodzenie: 5500zł brutto + premie Twoje przyszłe zadania:...

Opublikowano: wczoraj

Genpact PL

Customer Care Specialist with Hebrew

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsibilities: Response to customer inquiries via e-mail, phone, chat Order processing in customer service systems which includes orders...

Opublikowano: wczoraj

Jobhouse Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie /

Zapewniamy zatrudnienie w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji w oparciu o umowę o pracę bogaty pakiet benefitów: karta Multisport,...

Opublikowano: wczoraj

HomeGlobal

Sales and Customer Service Specialist with Finnish language

Lokalizacja: podkarpackie /

Location: Warsaw or remotely What you’ll be doing: Daily telephone contact with customers; Active sales and execution of placed orders;...

Opublikowano: 2021-07-29

LeasingTeam Professional

Customer service specialist z jęz. słoweńskim

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów słoweńskojęzycznych Analiza potrzeb klientów Rejestrowanie...

Opublikowano: 2021-07-29