Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta (język chorwacki)


eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język chorwacki)
Miejsce pracy: Rzeszów
praca zdalna
Czym będziesz się zajmować?:
  • udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek chorwacki),
  • przyjmowaniem nowych zamówień,
  • doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • obsługą korespondencji e-mailowej,
  • elektroniczną obsługą zleceń,
  • drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
  • biegłej znajomości języka chorwackiego,
  • bardzo dobrej znajomość języka polskiego,
  • nienagannej dykcji,
  • dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki j. chorwackiego,
  • łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • opanowania, cierpliwości,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętności pracy zespołowej.
Co dla Ciebie mamy?:
  • pracę zdalną,
  • niezbędny sprzęt do wykonywania czynności służbowych,
  • profesjonalne szkolenie stanowiskowe,
  • pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
  • program poleceń dla pracowników,
  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie na Ty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie /

Miejsce pracy: Praca zdalna 100% Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wynagrodzenie: 5500zł brutto + premie Twoje przyszłe zadania:...

Opublikowano: dzisiaj

Genpact PL

Customer Care Specialist with Hebrew

Lokalizacja: podkarpackie /

Responsibilities: Response to customer inquiries via e-mail, phone, chat Order processing in customer service systems which includes orders...

Opublikowano: dzisiaj

Jobhouse Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie /

Zapewniamy zatrudnienie w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji w oparciu o umowę o pracę bogaty pakiet benefitów: karta Multisport,...

Opublikowano: dzisiaj

HomeGlobal

Sales and Customer Service Specialist with Finnish language

Lokalizacja: podkarpackie /

Location: Warsaw or remotely What you’ll be doing: Daily telephone contact with customers; Active sales and execution of placed orders;...

Opublikowano: wczoraj

LeasingTeam Professional

Customer service specialist z jęz. słoweńskim

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów słoweńskojęzycznych Analiza potrzeb klientów Rejestrowanie...

Opublikowano: wczoraj

SITEL Polska

Dutch Speaking Consumer Experience Advisor

Lokalizacja: podkarpackie /

Place of work: Work from home THE ROLE Consumer Experience Advisor / Brand Ambassador is a consumer facing role providing resolution...

Opublikowano: 2021-07-28