Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (rekrutacja zdalna)
Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki
Miejsce pracy: woj. podkarpackie
Nr ref.: 222440
W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników laptopów i drukarek (koordynowanie dostaw, zwrotów, sprawdzanie statusu naprawy).
Oczekujemy:
- Dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2)
- Dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin (40h tygodniowo)
- Dokładności i dobrej organizacji pracy
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
Zyskujesz:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w wymiarze pełnego etatu
- Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Bonusy dla najlepszych pracowników
Warto do nas dołączyć:
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych podkarpackie Pracownik Działu Obsługi Klienta SITEL Polska Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki
APLIKUJ TERAZ