Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim
MPP Cyfrowa Foto to jedna z największych drukarni w Europie, działająca w obszarze druku cyfrowego, poligrafii oraz introligatorstwa. Firma, której podstawą działania jest nowoczesny marketing internetowy i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Swój model biznesowy opieramy o nowoczesne rozwiązania e-commerce, docierając kanałami B2B i B2C do partnerów krajowych i zagranicznych.
Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do Klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto, Colorland, Artibo, Presejo.
Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do Klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto, Colorland, Artibo, Presejo.
Nasza firma dynamicznie się rozwija, dlatego poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w obszarze obsługi klienta i rozpatrywania reklamacji. Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji będziesz kluczowym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i zapewniając profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.
Dołącz do nas, aplikuj już teraz!
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki;
- udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień;
- udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych;
- wsparcie w procesie przyjmowania i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych;
- skuteczne rozwiązywanie problemów klienta.
OSZUKIWANE KOMPETENCJE
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+/C1)
- doświadczenie z zakresu kontaktu z klientem;
- umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
- wielozadaniowość i podzielność uwagi;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w grupie;
- rzetelność, terminowość, punktualność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
OFERUJEMY
- zespół, który zawsze Ci pomoże;
- szkolenia wprowadzające;
- otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony;
- pracę w kilkunastoosobowym zespole;
- realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań;
- praca w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa z komfortowymi warunkami, dogodną lokalizacją i dużym parkingiem dla pracowników;
- benefity - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej, karta Multisport, zniżki pracownicze na nasze produkty.
Rymanów Zaczernie Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim Specjalista ds. Obsługi Klienta podkarpackie MPP Sp. z o.o.
APLIKUJ TERAZ Zobacz podobne oferty
h2
PKO Bank Polski
Pracownik w contact center
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji przygotowywanie ofert sprzedażowych...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych: Belux, Afryka, Ameryka Północna, Bliski Wschód...
Opublikowano: wczoraj
PGE Obrót S.A.
Konsultant Klienta
Lokalizacja: podkarpackie / Leżajsk
(Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa) Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: obsługa Klientów...
Opublikowano: wczoraj
Remondis Medison Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Opis stanowiska: Nadzór nad dostawami oraz wysyłkami odpadów, Weryfikacja dostaw i wysyłek w systemie BDO, Ważenie, potwierdzanie...
Opublikowano: 2024-10-01
Aon
Client Service Delivery Administrator with German
Lokalizacja: podkarpackie /
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available...
Opublikowano: 2024-09-29