Praca: Specjalista ds. Kontaktu z Klientem



Firma Magellan Aerospace (Polska) Sp. z o.o. działająca w branży lotniczej poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem
Miejsce pracy: Mielec
Opis stanowiska:
- Wdrażanie polityki oraz procedur korporacyjnych
- Regularne kontaktowanie się z klientami biznesowymi w celu realizacji dostaw
- Kontrola zamówień w systemie
- Analiza sprzedaży oraz dostaw na czas
- Prognozowanie sprzedaży
- Raportowanie
- Współpraca z działem produkcji
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel i Power Point)
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Uczciwość, odpowiedzialność, energiczność w działaniu
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem
- Doświadczenie będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i realizacji planu pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Pakiet socjalny w tym karta Multisport.
- Uczestnictwo w PPE.
Z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zwartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu bieżącej i przyszłych rekrutacji prowadzonej przez Firmę Magellan Aerospace (Polska) Sp. z o.o. na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."
Administratorem danych jest Magellan Aerospace (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu 39-300, ul. Wojska Polskiego 3. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
Administratorem danych jest Magellan Aerospace (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu 39-300, ul. Wojska Polskiego 3. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Mielec podkarpackie Magellan Aerospace (Polska) Sp z o.o. Pracownik Działu Obsługi Klienta Przemyśl
APLIKUJ TERAZ