Praca: Specjalista ds. Analiz i Wdrożeń - wsparcie techniczne


Konica Minolta
Business Solutions Polska



Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów do działu ITS/ECM na stanowisko:

Specjalista ds. Analiz i Wdrożeń - wsparcie techniczne
Miejsce pracy: Rzeszów
zakres obowiązków:
  • Realizacja projektów Enterprise Content Management, w tym projektowanie, wdrażanie, konfigurowanie i utrzymywanie architektury systemów EOD w oparciu o platformę WEBCON BPS
  • Wsparcie klientów w zakresie zgłaszanych problemów związanych z wdrożonymi obiegami dokumentów – WEBCON BPS
  • Wspieranie Konsultantów Biznesowych/Presales w działaniach przedsprzedażowych
  • Opracowywanie procesów biznesowych, modelowanie, oprogramowanie i administracja na platformie WEBCON BPS
  • Ścisła współpraca z Klientami oraz zespołem wdrożeniowym ITS/ECM w fazach projektowania rozwiązania, przedsprzedaży oraz wdrożenia i utrzymywanie projektu
  • Analiza funkcjonalna wdrażanych aplikacji w celu modernizacji, rekomendacji usprawnień i rozwoju funkcjonalnego
  • Wsparcie dla użytkowników, w tym prowadzenie prezentacji i szkoleń użytkowników końcowych oprogramowania
  • Tworzenie dokumentacji opisującej biznesowe i techniczne aspekty projektowanych systemów ITS/ECM
wymagania:
  • Min. 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jako: Konsultant ds. Wdrożeń systemów SharePoint/Webcon BPS lub Wsparcia projektów SharePoint/Webcon BPS
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki IT oraz kierunki biznesowe
  • Znajomość: WEBCON BPS – warunek konieczny
  • Znajomość UML i/lub BPMN, MS SQL
  • Znajomość technologii Microsoft SharePoint oraz OCR
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym – min.B2
  • Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do pracy z klientem
oferujemy:
  • Możliwość uczestnictwa we wprowadzaniu na rynek polski innowacyjnych rozwiązań dla biznesu
  • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość wykupienia karty sportowej
  • Pakiet szkoleniowy rozwijający wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste, dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole

proces rekrutacji:

  • Wstępną weryfikacją kandydatów może być test osobowości lub wiedzy
  • Następnie osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz Działem HR
  • Ostatnim etapem rekrutacji będzie weryfikacja referencji kandydatów
  • Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia)

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 na adres e-mail: daneosobowe@konicaminolta.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Robimy startupy od 140 lat.
Technologia to nasza codzienność.
Dołącz do nas i zmieniaj świat. www.konicaminolta.pl
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Luxoft

Orchestrade Support Specialist

Lokalizacja: podkarpackie /

Working on a daily basis with the business to support the trading application and up and downstream interfaces of our client. Your work...

Opublikowano: 2021-04-16

Stanley Black & Decker® Polska Sp. z o.o.

Customer Service Specialist with French

Lokalizacja: podkarpackie /

Workplace: Remote (Virtual) As a Customer Service Specialist, you will be a person responsible for processing customers orders and...

Opublikowano: 2021-04-06

Stanley Black & Decker® Polska Sp. z o.o.

Customer Service Specialist with German

Lokalizacja: podkarpackie /

Workplace: Poznań / remote work As a Customer Service Specialist, you will be a person responsible for processing customers orders and...

Opublikowano: 2021-04-05

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

ServiceNow Technical Solutions Consultant

Lokalizacja: podkarpackie /

Key Accountabilities Drives and/or facilities scoping sessions with customers to build proposals. Introduces team members and ensures...

Opublikowano: 2021-03-24