Praca: Pracownik działu Helpdesk


Pracownik działu Helpdesk
Miejsce pracy: Zaczernie

 

Opis oferty

 

 

Cyfrowa Foto to jedna z trzech największych drukarni cyfrowych w Europie. Swój model biznesowy opieramy o nowoczesne rozwiązania e-commerce, docierając kanałami B2B i B2C do fotografów krajowych i zagranicznych.

 

Twórcami sukcesu jaki osiągnęliśmy do tej pory są Ludzie. Zatrudniamy specjalistów, najlepszych ekspertów z obszaru IT, marketingu internetowego, technologii druku cyfrowego, zarządzania produkcją. Jesteśmy również otwarci na ludzi młodych, ambitnych i mających podstawy teoretyczne do realizacji celów zawodowych.

 

Zakres obowiązków
 

Pracując dla nas, do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • bieżące wsparcie techniczne użytkowników
  • konfiguracja stacji roboczych oraz infrastruktury sieciowej
Poszukiwane kompetencje
 

Co jest dla nas ważne:

  • chęć podnoszenia swoich umiejętności i dalszego rozwoju
  • znajomość środowiska Windows ( od wersji 7)
  • podstawowa znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS
  • umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu komputerowego i sieciowego
  • umiejętność rozwiązywania problemów IT

 Dodatkowe atuty:

  • podstawowa znajomość Windows Server ( od wersji 2003), Linux (Debian , Ubuntu)
  • konfiguracja serwerów Windows i Linux
  • znajomość wirtualizacji
  • znajomość języków skryptowych
Oferujemy

 

W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie proponujemy:

  • realny wpływ na rozwój działu
  • przejrzysty zakres zadań
  • możliwość uczestnictwa w kursach językowych
  • udział w międzynarodowych projektach
  • fajnych i ogarniętych ludzi
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, żebyś wiedział co jest na czasie
  • przystanek autobusowy pod samą firmą
  • ubezpieczenie grupowe, prywatna opiekę medyczną i kartę Multisport dla chętnych
  • pracę stacjonarną, elastyczne godziny pracy
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Hutchinson Poland Sp. z o.o. - Zakład w Dębicy

Młodszy specjalista IT

Lokalizacja: podkarpackie / Zawada, Dębica

Zakres odpowiedzialności: merytoryczne i techniczne wsparcie użytkownika końcowego w zakresie systemu operacyjnego, zainstalowanych...

Opublikowano: 2020-11-25

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Analiz i Wdrożeń

Lokalizacja: podkarpackie /

zakres obowiązków: Realizacja projektów ITS/ECM oraz prowadzenie i dostarczanie analiz biznesowych Klientom Konica Minolta...

Opublikowano: 2020-11-25

Core Services Sp. z o.o.

Support Engineer AWS

Lokalizacja: podkarpackie /

Główne zadania: Aktywny i pasywny monitoring z wykorzystaniem takich narzędzi jak Tealeaf, New Relic, Kibana, Slack Obsługa...

Opublikowano: 2020-11-23