Praca: Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 1000 osób.
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)
Miejsce pracy: Rzeszów
Opis stanowiska:
- Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna).
- Kontakt telefoniczny, mailowy oraz czasami również poprzez spotkania online na Teams z klientem zewnętrznym.
- Ciągły kontakt z klientem wewnętrznym (laboratoria, pozostałe obszary firmy) w celu zachowania poprawności i ciągłości realizacji usługi.
- Działanie w zgodzie z wytycznymi dotyczącymi profesjonalnej obsługi klienta, ciągły rozwój merytoryczny oraz jakościowy na stanowisku.
- Ścisła współpraca z dedykowanym opiekunem handlowym (działamy w tandemie pracownik biura obsługi klienta wraz z handlowcem) oraz pozostałym zespołem.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe chemiczne (biotechnologia, towaroznastwo, chemia, technologia chemiczna, technologia żywności, pokrewne).
- Doświadczenie w pracy z klientem pośrednim (forma mailowa, telefoniczna).
- Doświadczenie w obsłudze różnorodnych programów wewnętrznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - wymóg konieczny.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Nastawienie na realizowany wynik.
- Doświadczenie w pracy zespołowej i chęć do wspólnego działania.
- Umiejętność przyswajania nowej wiedzy, niezłomność w działaniu, nieustanna chęć do dalszego rozwoju.
Mile widziane:
- Znajomość języka niemieckiego.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na lata, oparte na umowę o pracę.
- Okres wdrożeniowy w dogodnym dla Ciebie i kierownika miejscu.
- Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej (tylko na etapie wdrożeniowym spotykamy się w dogodnym miejscu, aby przekazać Ci wiedzę, później możesz działać samodzielnie i zdalnie).
- Elastyczne godziny pracy (działamy zazwyczaj od 8:00-16:00 jednak mamy przede wszystkim ludzkie podejście do każdej sytuacji i możesz się z nami dogadać wyjątkowych dla Ciebie sytuacjach :))
- Docelowo samodzielność i swoboda działania (stawiamy na młode talenty które lubią podejmować decyzje w swoim obszarze, lubią czuć sprawczość na stanowisku pracy).
- Świetna atmosfera zespołowa (pracownicy firmy JSHP przede wszystkim doceniają przyjazne otoczenie, niepowtarzalnych, pomocnych ludzi).
- Relacyjny, otwarty na wdrażanie nowych pomysłów, usprawnianie procesów i wspierający kierownik zespołu (a właściwie nasza jedyna niezastąpiona Diana).
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej (Lux-Med).
- Polisa ubezpieczeniowa (Generali).
- Dofinansowanie do karty multisport
- Dostęp do największej platformy językowej z możliwością samodzielnej nauki języka angielskiego
- Dostęp do systemu kafeteryjnego MyBenefit
- Możliwość polecania kandydatów i zarabiania dodatkowej kasy na ustalonych zasadach
- Benefity z ZFŚS (dofinansowanie do wczasów pod gruszą, zapomoga w trudnej sytuacji, paczki na święta)
- Możliwość zdobycia bardzo dużego doświadczenia zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. Biotechnolog Rzeszów Specjalista ds. Obsługi Klienta podkarpackie Chemik Przemyśl Stalowa Wola Rzeszów
APLIKUJ TERAZ Zobacz podobne oferty
h2
Aon
Contact Center Representative with Dutch
Lokalizacja: podkarpackie /
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for...
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski
Pracownik w contact center
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
Opublikowano: 2024-09-12
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i...
Opublikowano: 2024-09-12
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji przygotowywanie ofert sprzedażowych...
Opublikowano: 2024-09-09
Elis Textile Service Sp. z o.o.
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Twoje zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS....
Opublikowano: 2024-09-09
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert...
Opublikowano: 2024-09-08