Praca: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


REMONDIS Medison to przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.

Obecnie Grupa REMONDIS działa w 34 krajach świata. Dysponuje siecią 450 własnych instalacji i zatrudnia 30.600 pracowników. Rocznie REMONDIS zbiera, przetwarza i sprzedaje w przybliżeniu 30 milionów  ton surowców.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Opis stanowiska:
  • Nadzór nad dostawami oraz wysyłkami odpadów,
  • Weryfikacja dostaw i wysyłek w systemie BDO,
  • Ważenie, potwierdzanie kwitami wagowymi wszystkich jednostek logistycznych wjeżdżających i opuszczających teren firmy,
  • Prowadzenie ewidencji w bieżącej lokalizacji,
  • Dbanie o porządek i ład na placu z wagą samochodową,
  • Aktywne wsparcie dla komórek współpracujących,
  • Przestrzeganie procedur wewnętrznych,
  • Raportowanie do przełożonego nieprawidłowości
Wymagania:
  • Wykształcenie min. Średnie, mile widziane z branży ochrony środowiska i/lub logistyki,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność, samodzielność i wychodzenie
  • z inicjatywą,
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
  • Systematyczność, zaangażowanie, terminowość,
  • Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność,
  • Znajomość języków: komunikatywna znajomość języka polskiego (mile widziany język angielski),
  • Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki odpadami medycznymi będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Zatrudnienie na umowę o prace w pełnym wymiarze godzin,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość rozwoju i szkolenia,
  • Opieka medyczna,
  • Pakiet sportowy,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Zakładowy Fundusz Socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

PKO Bank Polski

Pracownik w contact center

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

Opublikowano: dzisiaj

Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji przygotowywanie ofert sprzedażowych...

Opublikowano: dzisiaj

Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych: Belux, Afryka, Ameryka Północna, Bliski Wschód...

Opublikowano: wczoraj

PGE Obrót S.A.

Konsultant Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Leżajsk

(Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa) Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: obsługa Klientów...

Opublikowano: wczoraj

CYFROWA FOTO - MPP

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze,...

Opublikowano: 2024-10-03

Aon

Client Service Delivery Administrator with German

Lokalizacja: podkarpackie /

What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available...

Opublikowano: 2024-09-29