Praca: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - konsultant zdalny


eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - konsultant zdalny
Miejsce pracy: woj. podkarpackie
Czym będziesz się zajmować?
  • Telefoniczną obsługą Klienta,
  • Obsługą korespondencji e-mailowej,
  • Udzielaniem informacji Klientom,
  • Przyjmowaniem nowych zamówień,
  • Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • Elektroniczną obsługą zleceń.
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego oraz umiejętności budowania prawidłowej swobodnej wypowiedzi,
  • Dobrej dykcji,
  • Bardzo dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Opanowania, cierpliwości, pozytywnego nastawienia do pracy i ludzi,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • Sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • Umiejętności obsługi komputera,
  • Umiejętności pracy zespołowej,
  • Dyspozycyjności pozwalającej na pracę w systemie dwuzmianowym między g. 8:00 a 21:00 (pon-pt.) oraz weekendy między 08:00 a 19:00.
Co dla Ciebie mamy?
  • Pracę zdalną,
  • Niezbędny sprzęt do wykonywania czynności służbowych (komputer, monitory, słuchawki itd.),
  • Profesjonalne szkolenie stanowiskowe i wsparcie członków zespołu,
  • Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę lub umowa zlecenie),
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, Modivo.pl oraz CCC,
  • Program poleceń dla pracowników,
  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

mFinanse S.A.

Specjalista ds. obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec, Rzeszów

Obowiązki: aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi,...

Opublikowano: dzisiaj

HomeGlobal

Customer Care Support Specialist with French Language

Lokalizacja: podkarpackie /

Location: Warsaw / remotely Description of the position: Comprehensive customer service in the context of various projects - contact with...

Opublikowano: dzisiaj

Telemedi sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie /

Jakie będą Twoje obowiązki? obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna,...

Opublikowano: dzisiaj

LeasingTeam Professional

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów, Dębica, Tarnobrzeg, Jasło, Przemyśl, Krosno

zapewnienie wsparcia helpdesk użytkownikom końcowym; kontakt z Klientem ( telefoniczny oraz mailowy) udzielanie odpowiedzi na wnioski...

Opublikowano: wczoraj

expondo Polska sp. z o.o. sp. k.

Customer Service Agent with Polish

Lokalizacja: podkarpackie /

Szukasz ekscytującego wyzwania i różnorodnego zakresu obowiązków? Dołącz do nas! Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie?...

Opublikowano: wczoraj

HomeGlobal

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język bułgarski

Lokalizacja: podkarpackie /

Opis stanowiska: Codzienny telefoniczny kontakt z klientami; Aktywna sprzedaż i realizacja złożonych zamówień; Doradzanie klientom w...

Opublikowano: wczoraj