Praca: Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center


WSZYSTKO CI SIĘ PLĄCZE?
Z nami rozwinieszswój potencjał!
Dołącz do nas jako:
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Centrum Obsługi i Operacji - Przemyśl

Na co dzień w naszym zespole:
  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
  • przyjmujesz zlecenia od klientów,
  • odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
  • odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
  • myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
  • lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
  • sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.
  • możliwość pracy zdalnej.
Dodatkowym atutem będzie:
  • umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.
Twój Pakiet Korzyści
  • Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
  • Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
  • Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
  • Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
  • Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
  • Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

PKO Bank Polski

Pracownik w zespole contact center

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

Opublikowano: 2024-10-07

PKO Bank Polski

Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

Opublikowano: 2024-10-07

PKO Bank Polski S.A.

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Centrum Obsługi i Operacji

Opublikowano: 2024-10-04

Unique People sp. z o.o.

Konsultant infolinii Obsługowej

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Twoje zadania to... Telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy telekomunikacyjnej, Udzielanie informacji w obszarze powierzonych...

Opublikowano: 2024-10-03

T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami...

Opublikowano: 2024-09-22

T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Lokalizacja: podkarpackie / Przemyśl, CH Sanowa

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami...

Opublikowano: 2024-09-20