Praca: Customer Facing Specialist with Italian


Customer Facing Specialist with Italian

Function: Operations

 

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

 

Inviting applications for the role of a Customer Facing Specialist with Italian

 

We are looking for the candidates willing to join us to work for great organization and our customer - Unilever

 

 

Responsibilities
  • Provide requested services to customers as a part of Service Catalogue
  • Review and provide information about the situation of their orders, deliveries, and invoices data
  • Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms
  • Review and provide logistic or descriptive information of products
  • Inform the customer about the out of stock proactively and when that affects the order
  • Manage the unloading time slots with customers
  • Maintain the record of the most common issues and problems and their solution status
  • Accountable for an alert generated by its own customers and ensure they are solved within agreed times
  • Follow up if needed with the customer regarding product & price lists for master data updates
  • Support proper Order Management process
Qualifications

Minimum qualifications

  • Very Good Italian and English min. B2
  • Excellent communication skills, ability to cooperate with external and internal customers
  • Ability to work with various IT applications (SAP, PEGA, AR Collect, reporting tools, etc.)
  • Problem solving and decision-making ability
  • University Graduate (min. Bachelor)
  • Ability to set priorities and to work effectively under pressure of time
  • Service mindset and ability to resolve complex business problems across the organizational silos
We offer:
  • Attractive salary
  • Stable job offer – employment contract
  • Various trainings (initiating, soft skills)
  • Possibility of development
  • Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, additional vacation days, biking policy)
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

eobuwie.pl S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

praca zdalna Czym będziesz się zajmować? udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek niemiecki), przyjmowaniem nowych...

Opublikowano: dzisiaj

PROFI-LINGUA Szkoła Języków Obcych

Specjalista ds. Sprzedaży i Telefonicznej Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie /

Miejsce pracy: praca zdalna Do podstawowych zadań zatrudnionej osoby będzie należało: sprzedaż kursów językowych online...

Opublikowano: dzisiaj

ROHLIG SUUS Logistics SA

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez...

Opublikowano: wczoraj

HomeGlobal

Sales and Customer Service Specialist with Finnish language

Lokalizacja: podkarpackie /

Location: Warsaw or remotely What you’ll be doing: Daily telephone contact with customers; Active sales and execution of placed orders;...

Opublikowano: wczoraj

HomeGlobal

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta ze znajomością języka fińskiego

Lokalizacja: podkarpackie /

Lokalizacja: Warszawa lub zdalnie Czym będziesz się zajmować: Codziennym telefonicznym kontaktem z klientami; Aktywną sprzedażą i...

Opublikowano: wczoraj

LeasingTeam Sp. z o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów niemieckojęzycznych Analiza potrzeb klientów Rejestrowanie...

Opublikowano: wczoraj